Sunday 6 March 2016

Filled Under:

Gempar! Ajai Terkejut Dengan Komen Syuib Sepahtu Mengenai Anaknya

#Kejayaan anak adalah kejayaan sebenar setiap ibu bapa. Hati ibu bapa mana yang tidak gembira apabila anak berjayadalam hidup, bermula dengan keputusan cemerlang dalam peperiksaan.Dengan keputusan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) yang diumumkan semalam, anak perempuan hasil perkongsian hidup penyanyi dan komposer Ajai dengan bekas isterinya, Nurul, berjayameraih keputusan cemerlang iaitu 9A! Wow, sangat mengagumkan!


1.jpg

#Gadis pintar yang diberi nama Ayu Nazirah Binti Mohd Faizal atau Ayu itu merupakan pelajar dari Sekolah Berasrama Penuh Tun Fatimah (STF). STF memang terkenal dengan tahap kecemerlangan akademik yang bukan calang-calang pelajar bersekolah disitu.
#Ajai dan Nurul, masing-masing meluahkan rasa bangga atas hadiah istimewa yang diberikan Ayu kepada mereka. Luahan tulusmereka sebagai ibu bapa dimuatnaik di laman Instagram masing-masing bersama slip keputusan SPM anak mereka.

#Hard Works Leads To Major Success- Ajai

#Nasihat Nurul Untuk Ayu

#Jika si ayah mungkin tidak begitu petah menzahirkan rasa bangga dan sayang melalui kata-kata. Ini pula suara hati Nurul kepada anaknya sangatmengharukan dan hampir menitis air mata kami ketika membacanya!


1.jpg
2.png
3.png

#Jadilah Bijak Bukan Hanya Dalam Pelajaran, Tapi Dalam Hidup

Screenshot 2016-03-04 09.58.08

#Im Sorry I Am 7 Hours Far From And Behind You

Screenshot 2016-03-04 09.58.30

#Hilang Segala Sakit Bersalin!

Screenshot 2016-03-04 09.58.52

#Shuib Puji Ajai Pandai Didik Anak

Screenshot 2016-03-04 09.59.32
#Comel je komen pelawak terkenal dan ahli kumpulan Sepahtu, Shuib untuk Ajai. Katanya saya dulu A pun langsung takde Ajai bijak memulangkan pujian tersebut dan memberi tips untuk anak berjaya.So adorable!
#Secara tidak langsung, keputusan cemerlang yang diperolehi Ayu telah mengikis stigma negatif masyarakat terhadap orang seni kerana terbukti bahawaanak-anak orang yang bergiat dalam industri hiburan pun boleh berjaya dalam bidang akademik!

#Sumber: Ohbulan




0 comments:

Post a Comment