Saturday 12 March 2016

Filled Under:

Awas! ! Cuaca Panas Punca Ular Tedung Masuk Dalam Tandas

panas
Awas! ! Cuaca Panas Punca Ular Tedung Masuk Dalam Tandas|Mungkin bisa menjadi pengajaran pada semua agar lebih berhati hati dalam segala hal,malaysia yang kini dilanda musim panas mengakibatkan beberapa binatang mencari tempat berteduh yang susai (rumah,termasuk lah ular.
Apatah lagi kedudukan rumah yang memiliki kawasan sekitar seperti hutan,kemungkinan situasi mengerikan ini amatlah tinggi.
Baru baru ini seekor ular tedung berjaya di dapati di salah satu tandas rumah penduduk setempat.dipercayai ular tedung itu mencari tempat berteduh dari cuaca yang Terlalu panas.
Keadaan seperti ini jarang berlaku namun pernah terjadi di singapura di mana seorang ibu rumah tangga noraslinda asat digigit ular sebaik saja duduk di tandas untuk membuang air besar.
jui
Ia kemudian beranjak dari kloset dan mendapati seekor ular piton sepanjang 6 kaki dan selebar tangan lelaki dewasa berada di lubang toilet.
Petugas haiwan pun di panggil namun sayang,ular tersebut berjaya melarikan diri,kes serupa berlaku di israeL di mana kemaluan seorang lelaki Terpaksa di poting akibat di patut ular saat buang air di tandas rumahnya,dipercayai punca kedua kes ini adalah akibat dari cuaca yang terlalu panas.
Sebaiknya siramlah dulu lubang tandas untuk mengetahui sama ada ular di lubang tandas sebelum anda menjadi mangsa seterusnya.




0 comments:

Post a Comment